Rolig helg

Helgen som varit blev väldigt lyckad. I fredags var vi lediga från skolan men jag och några killar från klassen gick ändå på EPP (efter plugg pub) på eftermiddagen. Det har varit lite dåligt med klassaktiviteter den senaste tiden vilket känns lite tråkigt nu när det snart är slut.
I lördags blev jag bjuden på middag hos Jenny i klassen. Lax med potatis och romsås stod på menyn, och så vin såklart. Jättegott! Efter mat och massa prat tog vi oss ned på stan till Scharinska. Jenny hade fått gratisbiljetter till bandet Franke som spelade och bjöd med mig. Hela kvällen var toppen och jag har inte haft så kul på länge! Tack för en jätterolig kväll Jenny!

Nu är vi inne på sista veckan i skolan. Därefter är det "bara" examensarbetet kvar innan vi är klara i juni. Eftersom jag ska göra mitt arbete i Uppsala så kommer jag inte träffa klasskompisarna på i stort sett hela våren. Det känns lite sorgligt men samtidigt ska det bli skönt att flytta tillbaka hem. Det är som att en ny epok i mitt liv börjar vilket nog blir bra. Jag behöver lite förändring, känner mig klar med Umeå nu. På fredag kommer pappa och hämtar mig och mina grejer och så flyttar jag in hos pärona ett tag.

Kommentarer
Postat av: Bosses Saara=)

Heeeeej,

Visste inte at du läser min blogg. Va kul! Hoppas verkligen inte hon brås på pappa då blir det till o krysta ordentligt;-) Hoppas allt är bra med er!!

VIN lät gott, längtar tills jag får ta ett glas eller 2...eller en flaska haha.

KRAM

2009-03-24 @ 20:16:56
URL: http://saarasbloggis.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tack själv för en jättekul kväll vännen! Kram!

2009-04-01 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0