Uppdatering

Jag är ganska dålig på att skriva blogg. Blir inte alltför ofta nu för tiden. Men en ursäkt är att det inte händer någonting. Jag har påbörjat min sista termin i skolan! Snart flyttar jag hem till Bålsta igen och tiden tills dess känns mest som en transportsträcka. I helgen säger vi adjöss till våran stora lägenhet och flyttar in i ett studentrum på 17 kvadratmeter. Känns onödigt att betala för en stor lägenhet när ingen av oss kommer vara särskilt mycket i den under våren. Conny ska göra praktik i Kiruna och jag ska göra examensarbete i Uppsala så vi ska mest ha rummet som en förvaringsplats för våra grejer och oss själva de dagar vi ska vara i Umeå.

Igår var vi i Agnäsbacken och åkte skidor. Det var skönt att använda helgen till något vettigt för en gångs skull. De flesta helgerna efter jullovet har använts till att vila upp sig (läs slöa).

Förövrigt försöker jag hinna med att rida så mycket som möjligt nu. Kusen ska säljas och åker förmodligen någongång i februari så det är bäst att passa på så länge hon är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0