Sådana dagar älskar jag Stockholm

I lördags tog jag tåget in till Stockholm och träffade min vän Bönan. Vi hade planerat att gå på Skansen och kolla på björnungarna men kom på att nog hela Sveriges barnvagnselit tänkt samma sak, så vi struntade i det. Istället köpte vi lite vindruvor och satte oss på kajkanten i Gamla stan och bara trivdes i solen. Frammåt kvällen gick vi hem till Bönan och ordnade årets första grillkväll på innergården. Potatissallad med senapsdressing och grillade champinjoner och majs med cava att dricka till, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Ponykick

Länge sen. Jag längtar efter att få springa omkring och skälla och sätta krokben på dig. Matte hälsar kram till dig.

2009-04-23 @ 13:12:54
Postat av: lisa

Det var till att ha det trevligt måste jag säga. härligt.

2009-04-30 @ 08:28:13
URL: http://unikajag.se
Postat av: Jenny W

Men Moe, uppdatera! Jag är nyfiken på hur du har det vännen =) kram/jenny

2009-07-08 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0