Dom gör fan allt för att döda mig!

Tänk va livet ska vara svårt! Och nu menar jag inte ur något djup psykologiskt perspektiv utan helt fysiskt. Den här mikrobiologi-kursen sätter griller i skallen på mig. Tänk alla världens miljarders mikroorganismer som bara väntar på att slå till. Deras livsuppgift är att döda mig!


Igår spelade jag poker med marker och sånt för första gången någonsin. Brudarna i klassen va på bio men eftersom jag redan hade sett filmen fick jag va med killarna istället och spela. Jag kanske inte va nån höjdare precis men jag kom i alla fall inte sist och jag gjorde med råge flest all-in under kvällen! Dock måste jag nog jobba lite på poker-fejset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0