Sommarlov!

Idag användes den sista energin på den sista tentan. Nu är det sommarlov som gäller! I alla fall i två dagar för på måndag börjar min sommarkurs...

Hela den här veckan har varit alltför somrig för att kunna motivera sig till tenta plugg. Det blev mest annat.

I onsdags var vi och gjorde det sista provet till jägarexamen, prickskyttet. Det gick vägen så nu är det klart. Bara älgprovet kvar i höst om jag ska göra det, har inte riktigt bestämt mig än.
När vi kom hem kom Conny på att vi skulle baka upp allt mjöl och sånt. Men sen skar han halvt av sig fingret så vem var det som fick baka om inte jag (efter en redig utskällning, för det var tydligen mitt fel att han högg sig i fingret också...)! Men det va värt det för vi bjöd in vännerna på bull- och äppelpajs-kalas på kvällen. Vi hade kubb-match (syrror vs. BMA) och och det behövs väl ingen smartare skalle för att räkna ut vilka som vann? Trevligt trevligt.

Ikväll blir det tentafest och imorgon bär det av hem till Häggeby!


Planer inför sommaren:
  • Sommarkurs Brott och Kemi 11/6- 11/7
  • Midsommarfirande på Gotland 22-24/6
  • SM Islandshäst i Norrköping 5-8/7
  • Flytt till ny lägenhet i Umeå 1/8
Tror inte att jag har bokat in något mer än så.

Kommentarer
Postat av: conny cash

Hallå där! Utskällning jag va ju nästan amputerad och ville bara he ett första förband fort på min fruktansvärda skada och hur skulle jag kunna veta att Moa inte kunde läsa mina tankar ????
Simma lungt alla,
/syster conny

2007-06-08 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0