Wuuuhuu

Min päron har fixat mobilt bredband!! (Och för att slippa alla frågor: Ja, det finns fortfarande hushåll som inte kan få vanligt bredband, inte ens via telefonen). Så nu får jag surfa hur mycket jag vill! Passar ypperligt bra nu när jag ligger hemma och är sjuk och inte har nåt bättre för mig än att slösurfa och komma på magnifika idéer. Var in på universitetets hemsida och kollade upp möjligheterna för utlandsstudier. Är mest sugen på Grönland eller Kanada men vet inte om det funkar med mitt program. Annars får det bli Tromsö eller nåt annat kallt ställe. (Fredrik: Förbered dig på två inneboende. Vi tänkte att du kan ta det lilla oplanerade rummet så tar vi resten, vi är ju trots allt två...)
 




Kommentarer
Postat av: Jenny W

Nej, du får inte alls flytta utomlands, stanna i Umeå!! Krya på dig! /Jenny

2007-07-21 @ 16:39:29
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0