Ska det vara såhär resten av livet?

Nu är alla labbar på sommarkursen avklarade. Det är bara tentan på fredag som återstår och den borde inte vara något problem ( enligt uppgofter består den endast av 1, X, 2 frågor...).

Jag har börjat jobba den här helgen och det va lika tråkigt som jag minndes. Hur står folk ut att arbeta dag efter dag, år efter år. Har dom inget bättre för sig eller? Det värsta är nog alla rutiner som ens liv tvingas in i. Jag hatar rutiner!
Han jag jobbar med har jobbat där i 8 år utan att klaga - jag är less efter 2 dagar. Det bådar gott inför framtida arbetskarriär.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag hatar att vara ledig, alla dessa beslut som måste tas HELA tiden. -Vad ska vi gøra idag? -Vad vill du gøra? -Vill du med och bada nu innan maten eller går du efter? -Hur mycket ær klockan? Går solen aldrig ner?
Nej, då ær det bættre att jobba och veta vad man ska och måste gøra! Men på fredag kommer jag ner till U-a på lite ferie, ær du och mr C kvar i trakterna?
/ F.

2007-07-04 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0