Det blir bara bättre och bättre!

Det började med Bonde söker fru, som enligt mig ett av de få TV-program som är värda att ödsla sin dyrbara tid på att se. Nu ska Ensammstående mamma söker man börja. Jag hoppar av glädje, det här måste vara en av de mest intressanta saker som någonsinn visats. Tänk er bara en kedjerökande genomsliten 35-årig värmländska som säger: -Det viktigaste hos en man? Ja han ska vara snäll o gó och det är inget minus om han är snygg också...tihi... Och så är det viktigt att han kan mosa potatis och steka körv. Jag kan bara inte vänta tills det börjar!
Vad blir nästa stora TV-program? Sunkig ungkarl söker hemafru eller varför inte Småfet, tandlös morsgris söker 15-årig ryska?


Förresten bor det en igelkott under våran surfingbräda. Jag kan bara inte bestämma mig för vem jag ska döpa till Tagg; den eller min nyinköpta kaktus?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0